Nu hade ni allt tur

För jag är redan tillbaka efter många om och men, eller inte. Men iallafall så är jag nu tillbaka igen och skall verkligen skärpa till mig när det gäller bloggen, har inte bloggat alls bra på senaste tiden. Men nu jäävlar! :) 
 
För er som inte vet så ställde jag ut Shiro i borås igår och det slutade väldigt dåligt. Denna gången var det en man som dömde och han skulle kolla Shiros tänder och shiro blev livrädd, han fick inte röra honom. Så det blev ingen rosett för oss.... Jag är otroligt ledsen att shiro blev så rädd för det är inte skoj att se. Men omdömdet var bra: Stark bra rygg, vackert uttryck, fina rörelser, parallel fram men behöver öva på tandvisning. Han sa att Shiro hade en väldigt fin exteriör, så inget fel på honom utseendemässigt, vi måste bara öva tandvisning. (dock är det bara män som han blir rädd för :S). 
 
Då vet ni! Ha de fint
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0