personliga skäl

måste bara ta upp en sak som stör mig otroligt mycket. alla dessa Facebook statusar som folk skriver ut "halva" meningar för att folk ska skriva "vad har hänt gumman?" , "finns" och så vidare och så vidare....och så svarar den personen som står för statusen "skriv i pm". MEN HALLÅ ELLER????? VARFÖR SKRIVER DU EN STATUS OM DU ÄNDÅ INTE VILL ATT NÅGON SKALL VETA??? UPPMÄRKSAMHET KALLAS DET! så löjligt.......... var bara tvungen att få det ur mig! ;) då vet ni! kram


Postat av: Mormor

Du har så rätt, Amanda. Jag tycker precis som du. Kram

2012-10-20 @ 10:04:21
Postat av: Catharina

Så sant som det är sagt! Även jag stör mig väldigt på såna statusar. Fånigt! Vad snygg du är i Ellens hår förresten, hahaa!

2012-10-20 @ 13:34:39
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0