hoolla

Hejhejehheheheheh
 
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag. Orkar inte. vill inte. Men nu skriver jag ändå, men inte vet jag varför. 
 
I helgen var jag på utställning med prins shiro, han kom etta i sin klass, dock tvåa bland hanar så han kunde inte gå vidare - synd. Men grymmt bra för att vara förstå gången, och han fick mycket bra bedömning med ;) 
 
Nu taggar vi inför nästa utställning om två veckor, yeeeah 
 
Har färgat håret med som ni vet, fast ni vet inte vilken färg hihih RÖTT BLEV DET! yEEEAh MAN , men mina ögonbryn ser rent ut sagt förjävliga ut till denna färgen så jag skall åka någonstans och be om råd för en bra ögonbrynsfärgning ;) Såååpass! 
 
Nu ska ja invänta mamma och joakim som är påväg hem efter en vecka i espanoool 
 
Puss & Kram 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0