New in

Hej vänner! Jag skall ta mig i kragen och börja blogga bättre nu. Hoppas ni stannar kvar här! :) 
 
Idag är jag hemma pga av min fot. Igår sprang en häst över mig, och jag hade PRECIS bytt till gummistövlar eftersom det var så lerigt där, och rätt över foten fick ja hästen , och även på benet blev de ett blåmärke... Foten är blå nu och gör ganska ont. Men den smällen får man ta när man är i närheten av stora hästar. 
 
Men nu till något roligt, jag har beställt två "grejer" som jag ännu inte visat er. 
 
Först och främst - en vagn med bur till Shiro ( jag har ju börjat ställa ut honom, och kände att det skulle vara skönt att ha med något buraktigt så han kan vila när det är så lång tid i väntan. Dessutom var de ett bra sätt för han att ta in alla nya intryck, genom att ligga och kolla på allt som sker. Så NEJ det är ingen barnvagn jag skall ut och promenera med, han kan gå själv. 
 
Vagn till hund - 39-3372
Sedan har jag fått en superduper fin jacka till hösten/vintern med :D Ja döööör , den är såååå fin! 
Kostar 2500kr på bubbleroom.se - dyr, men snygg! Tack Mormor, mamma & Joakim!!!!! :D 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0