Sjuk

Just nu ligger ja hemma och är sjuk... Har ont i huvudet, ont när jag sväljer och feber... Dessutom så har jag ont i revbenen... Men jag hoppas att jag blir frisk snart igen. 
 
Annars då? Inget spec har hänt på senaste, Shiro tränas varje dag inför utställningar och jag går i skolan och aaa.. de är väl mest de. Har iof inte berättat att ja beställt palladium? Eller jo de kanske ja har.. haha kommer inte ihåg, men ni får se när dom kommer hihi.. 
 
Skall nog också framkalla bilder i veckan med. Så jag kan fortsätta med min scrapbooking bok om Shiro. Sedan skall jag kolla in stylebytyra lite igen och ev. beställa hem något fint hihi :)
 
Ha de fint! Nu ska ja fortsätta vila och kolla på mannen som talar med hundar. Puss & Kram 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0