Skriver av mig

Måste bara få skriva av mig. Ni behöver inte ta åt er eller nått. Ska bara få ur skiten ur huvudet. 
 
Jag har apdåligt självförtroende och har alltid haft, mår såå dåligt över mig själv EXAKT HELA TIDEN. Ibland vill jag inte ens vistas bland folk, får perioder då jag bara vill låsa in mig själv i ett rum. Speglar mig typ aldrig, vågar knappt titta i en spegel för jag tycker jag ser rent ut sagt förjävlig ut. 
 
Och alla i min närhet ska se så jävla bra ut, och de känns ju inte direkt bättre då. Så aaa, just nu går ja runt och lipar över mitt fula äckel utseende. Så kan de va.... Vill bara operera mig så ja ser liiiite bättre ut. 
 
Så, då har jag skrivit av mig. Skönt! Nu ska jag ut på promenad snart med en vän ;) Sen går jag nog in och tar mig en dusch eller nått. 
 
hejhejhejhej
 
 

Postat av: Mormor

Då tycker jag att du ska ta en titt till i spegeln. Du är så vacker,så fin så det är bara inte klokt.

Kramar

2013-01-13 @ 17:30:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0